- Refundacja podatku VAT-gaz
- Dodatki mieszkaniowe
- Pomoc społeczna
- Świadczenia rodzinne
- Świadczenia dla opiekunów
- Fundusz alimentacyjny
- Piecza zastępcza
- Pomoc osobom niepełnosprawnym
- Orzekanie o niepełnosprawności
- Karta parkingowa
- Program Za życiem
- Pomoc dla seniorów
- Pomoc dla kombatantów
- Wspieranie rodziny
- Przemoc i kryzys w rodzinie
- Pomoc osobom bezdomnym
- Pomoc osobom uzależnionym
- Aktywizacja zawodowa
- Ochrona zdrowia psychicznego
- Poradnictwo prawne
- Mediacje
- Poradnictwo psychologiczne i pedagogiczne
- Projekty unijne
- Ochrona danych osobowych
- Terminy wypłat
- Czyste Powietrze/Ciepłe Mieszkanie - zaświadczenia
- Sklep Socjalny
- Fundusz Solidarnościowy
Państwowy Rejestr Danych Kontaktowych
W grudniu 2019 r. Ministerstwo Cyfryzacji, w ramach projektu Rozwój Systemu Rejestrów Państwowych (RSRP), uruchomiło Rejestr Danych Kontaktowych, który jest kolejnym z rejestrów wchodzących w skład Systemu Rejestrów Państwowych (SRP).
Rejestr Danych Kontaktowych (serwis zewnętrzny)
Rejestr ma na celu ułatwienie kontaktu urzędników z obywatelami.
Dzięki Rejhestrowi urzędy mogą z wyprzedzeniem informować obywateli m.in. o:
- dokumentach gotowych do odbioru (np. dowodzie osobistym lub dowodzie rejestracyjnym),
- rozpatrzeniu złożonych przez obywatela wniosków,
- zbliżającym się terminie utraty ważności dowodu osobistego,
- potrzebie uzupełnienia dokumentów.
Dołączyć do Rejestru Danych Kontaktowych można na dwa sposoby:
- w urzędzie poprzez formularz do pobrania na stronie
- przez Internet na stronie rządowej należy wybrać usługę Skorzystaj z Rejestru Danych Kontaktowych.
Formularz oraz sposób załatwienia sprawy przez internet (serwis zewnętrzny)
Przekazanie danych do rejestru jest dobrowolne i bezpłatne. Ponadto, w każdej chwili można je zmienić lub usunąć.
Informację wytworzył:
Sylwia Bochenek
Data wytworzenia informacji:
19.04.2021
Osoba odpowiedzialna za treść:
Mariusz Nowak
Ostatnia modyfikacja:
Sylwia Bochenek (20.04.2021 - 8:06)